Bende de aynı durum var 34. Haftadayım bebiş 1800 gr daha perinatolojiye yönlendirildim 37. Hafta sezeryan önerdi doktor bebeğe giden kan akışı yavaşmıl yeterli beslenemiyor dedi. Suyum da biraz azalmış. Günlük olarak tansiyon ölçümü yapıyorum hareketlerin takip ediyorum ve haftalık olarak da nst çektireceğim inşallah 37ye kadar 2 kilo olur bebişim yememe özen gösteriyorum ama küvöze girecek muhtemelen üzülmemek elde değil