Sadriye35 32.haftadayım az kaldı 33.haftaya gireceğim ama henüz hiç ödem olmadı. Sonlara doğru bekliyorum. Bol su içiyorum. Tuzu, hamile kalmadan önce de az tüketirdim. Yürüyüş yapıyorum her gün. Hatta birazdan gideceğim. Eğer ödem olmadan hamilelik oluyorsa, umarım hiç olmaz 🥲