Eskiden alınamıyordu illaki mhrsden yada 182 den alın diyolardi. Ama hani bı şey çıktı artık randevusuz gidebilirsiniz hastaneye falan diye doğru mu bilmiyorum. Bence en mantıklısı hastaneyi arayın sorun. Ben iki ay önce randevu bulamadım sabah boşa gitmemek için aradım hastaneyi, hayır burdan alamazsınız randevu dediler doktorlar vermiyo dediler