Tazeanne5534 Zamanı zaten 28 haftalık yapılıyor ama senin egerki lekelenme kanama şikayetlerin vars ve doktor sana ol dediyse tedbir amaçlı yaptırıyorlar düşük tehlikesi yaşamamak için canım. Ha şu var eğer şimdi oldun iğneyi tekrar zamani geldiğinde olacaksın yine .