Adensmom8 kesinlikle katılıyorum benim takiplerini Sezen Buko yapıyordu ama kliniğe geçince bende Gonca hanıma gittim ve hiç muayene olmamıştım gittiğim gün acil sezeryana alındım ve çok memnun kaldım çünkü hiç ameliyat olmamış gibiydim çok rahat ve güzel geçti