sudamlasi Dmlasabiha ay ne güzel kavuşcaksın sonunda💕başından geçenleri bana da anlatırsın iyisiyle kötüsüyle herşeyi dinlemeye hazırım inşallah çok güzel geçer🙏🏻
Dmlasabiha sudamlasi çok teşekkür ederim canım inşallah sizinde iyi geçer güzel olur jersey 💞 şimdiden kalbim hızlı carpıo😇😇😇
Dmlasabiha Cekun kekik yağı koy canım yada rakı ile gargara yap yutmadan ben diş doktoru antibiyotik verdi onu kullanıyorum 😕 çok kotu ağrısı bilirim
Cekun Dmlasabiha ikisi de yok şuan evde canım ətanflex var onla gargara yaptım biraz gecdi çok kotu bişey ya hep bu diş agrısından çok Çek Tim bide dogum a falan denk gelmesi tam da sinirimi bozuyo
Busra011 Dmlasabiha geçer bence iltihap kurutucu kullanabiliyor musun ben amoklavin ve parol kullandım sana doktoruna danışarak kullan
Sibel01 Dmlasabiha canım kesinlikle ve kesinlikle karanfil yağı al ve pamuğa biraz döküp ağrıyan dişin üstüne koy. Ağrıdan kurtulacaksın inşallah ben kafamı duvarlara vurmamak için zor tutuyordum o beni kendime getirdi
Dmlasabiha Sibel01 Allah razı olsun canım kesti vallahı onunla duruyorum şuan ınsallh daha çok tutmaz ama etim şiş bnm iltihap var büyük ıhtımal
5015mrcmk Eczaneden alacağın dişinol adlı damla var dışın üstüne sürülüyor . Bende çok ağrı çektim o uyuşturuyor içind e karanfil yağı da var .