Deletedmom_12 ben bir hemşire olaral devlette de özelde de görev yapmış biri olarak kesinlikle size katılıyorum. Kimse kimseyi tersleyemez ezemez. İstersen son güne kadar özele gidip devlette bedava doğur seni doğurtmak zorunda, parasını senden almasa da devletten alıyor hafta sonu izin güzel bir maaş alıp bi de gelen hastaya laf edemezler geldiği için. Hasta da sağlık çalışanına hizmetçi emir kulu muamelesi yapamaz. İki tarafta çıkar alıyor bu işten sonuçta ne demek aylarca özele gittin. Gittiysem gittim sanane? Senin işin benim seceremi tutmak değil bebeğimi kontrol etmek. Bazen meslektaşlarıma çok şaşırıyorum gerçekten