2 doktora sordum birisi kesinlikle hayır yaptırma dedi biriside aynı şekilde ben tavsiye etmem daha yeni bi teknoloji, bişey olmaz diyolar ama ola ki bişey çıktı acaba ondan mı diye kendini suçlarsın yaptırma bana kalırsa dedi sizler yaptırıyomusunuz yada bu süreçte tüyleri hangi yöntemlerle alıyosunuz özellikle genital