Yaklaşık bir saat önce uyurken birden bire su geldi kalktım kontrol ettim idrar mı kaçıyorum acaba diye korktum ama ve banyoda yine su akmaya devam ediyordu benim kontrolüm dışında bir şekilde.Duş aldım hazırlandım ne yapmalıyım doktorumu mu arayayım yoksa acile mi gideyim şu an hiç ağrım gibi çok çok nadir tam karnımın altı biraz sızlıyor o kadar ne yapmalıyım bilmiyorum