ecrunnac 19+6 haftadayız tetanoz aşısı için Sağlık ocağına bugün gideceğim ama 27 mayısta ultrason randevum var o güne mi alsam aşıyıda? Hafta ilerlemesi sorun olur mu sizce
smnrsmnr ecrunnac ben 28 haftalıkken vurdular hemşireler. Benim haberim yoktu sonradan örendim. Ben kendim aradım sağlık ocağını. Birde aşı bazen bitiyor 2 hafta bekledim ben aşının gelmesini. Geç kaldigin için 1 doz vurdular. Sanırım ilk hamilelikte 2 doz vuruyorlar
minikmucizemmmmmmm ecrunnac ben 19. Haftada oldum canım ikinci dozum için tekrar çağıracaklar, benim doktorum tetanoz olmamı önerdi 🥰
ecrunnac smnrsmnr Ya benim daha erken o zaman bana 2 doz mu yapacaklar ben de kendim aradım sağlık ocağını bi de neden haber vermedin diye soruyorlar anadan doğma biliyoruz sanki ilk hamilelikte ne yapılması gerektiğini😂 2 doz çok fazla acaba daha ileri haftalarda mı gitsem aşıya
ecrunnac minikmucizemmmmmmm beni de mi 2 doz yaparlar acaba geç gitmek daha mı iyi bir de muayeneden sonra gitsem daha iyi değil mi sizcede doktoruma da danışmış olurum. Wptan yazdım 27 mayısta da olabilirsin dedi o zaman daha iyi olur gibi sanki bilemedim
minikmucizemmmmmmm ecrunnac 2 doz daha iyi oluyor dedi bana doktor hatta az önce sağlık ocağındaki ebe ile de görüştüm o da öyle dedi ama siz doktoruma danisacam derseniz öyle yapın
smnrsmnr Siz zamanında gidin bence. Ben geç kaldığım için bir doz vurdular. Bana hemşire öyle dedi tek doz yapacağız diye. Çünkü artık 30uncu haftadan sonra mı ne yapılmıyor aşı artık