Ben kesinlikle genetik olduğunu düşünüyorum çoğu böyle açılan postlarda da görmüştüm aynısını bende yaşadım. 30 haftalık hamileyim çok şükür diyeyim ne göğüslerimde ne karnımda çatlak oluşmadı düzenli olarak nemlendirmedim bile böyle ürünleri çok düzenli kullanamam aklıma geldikçe 10 günde bir falan Hindistan cevizi yağı sürdüm sadece karnıma.