Defnenin_ebeveyni Kızlar bugün 36. Haftama girdim .Çok şükür bebeğim sağlıklı bir sıkıntı yok ama Bebeğimin boyu 47 cm kilosu ise 2450 gr çıktı. Sizde durum nasıldı ? Çok mu gerideyiz sizce canım cok sıkıldı ben baya kilo aldım bebeğe o kadar etkisi olmamış ben almışım sanırım hepsini ☹️
Sadriye35 Defnenin_ebeveyni youtubeda kagan kocatepenin videosu var hafta hafta hamilelik kendi haftanız yazıp aratin orda alt ve üst sınırlardan bahsediyor. Bi de her bebek 4 kilo doğmaz 2500 gram ile 4000 gram arası normal kabul ederiz diyor. Yani sizin daha doğuma en az iki hafta var dersek bebeğiniz neredeyse 2800 falan olur bence kendinizi üzmeyin
JEFF 55 le hamile kaldım , 51 e düştüm , şu an 32 haftalık hamileyim 61 kiloyum. Bebekte 1732 idi 1 hafta önce. Bebek dogduktan sonra her türlü kilo alıcak zaten , hiç düşünme bunları