Seyma_yasar Gebelıgınızde burun tıkanıklıgı yasıyor musunuz yasıyorsanız ne kullanıyorsunuz? Ben cok ffazla yasıyorum ve baş agrısı halsızlık yapıyor zorluyor beni
Yeliz6767 Seyma_yasar Evet ilk gebeliğimden kaldı ödem oldu burnumda horluyorum uyurken hala geçmedi ilaç kullanmıyorum
boncuklu95 Seyma_yasar eczanelerde nane taşı var migren taşı diye de geçiyor benim de çok tikaniyordu özellikle yatarken burnuma sürüyorum çok rahat ediyorum hiç bı zararı da yok baş ağrısına da iyi geliyor hafif şakaklara sürünce