Efnanada Madem Ankara’da yaşıyorsunuz kesinlikle etlik en son tercihiniz olmalı. En yakın arkadaşım evine yakın diye orayı tercih etti bi odada bi kaç kişi sancı çekiyosun ve hiç bi şekilde gelip bakmıyorlar bile açılma seviyesi doğum başlangıcına gelene kadar,kaç kere bayılmış arkadaşım dönüp bakmamışlar bile. Kesinlikle şehir hastanesini öneririm benim de evime uzak fakat aşırı ilgililer ve en önemlisi doğum hanede teksin sancı çekersen teksin,doğum sonrası normal bile olsa gebe okuluna kayıt olup yanına refakatçi alma hakkın var,refakatçi sancı anında herşeyinde yanında oluyo sadece doğum esnasında çıkarıyorlar odadan o da mahremiyet için. Ben özele başlamıştım geri şehir hastanesine döndüm ve gerçekten orda doğum yapan herkes şiddetle orayı öneriyor