Ikioglanannesi5 Kızlar doktorum yarına yatış verdi. Ama büyük ihtimalle şunu ile deneyecek suni nasıl ilerliyor nasıl oluyor Ağrı esigi nasıl bilgi verir misiniz? Ve 3.dogumum daha kolay mı olur zor mu olur
hunilimom Ikioglanannesi5 büyük kızım da suni aldım suyum geldi 2 cm açıklık vardı zaten hemen sancı hissetmiyorsun en düşük ile başlıyorlar 20-40 dk arası gelip nst cekikiyir bebek kalp atışı iyiyse doz biraz daha artıyor öyle öyle gidiyor benim son 1 saatim zordu dk 1 geliyordu hiç yatmayın nst dışında sürekli gezin sancı gelicegini hissediyorsun o zaman çömel top varsa top olur zaten 3. İmis daha hızlı ve kolay olur
Semaen Ikioglanannesi5 üçüncü dpgumun daha kolay olur sanırım hemen suni ile mi deneyecek yoksa fitillemi
Ikioglanannesi5 Ebossss normal sancimla doğurdum onları kendiliğinden geldiler ama bu inatçı gelemedi😂
esrahmet61 Bende merak ediyorum doktor bana da carsmba açıklığın olursa yaptırabilirim seni dedi kaçıncı haftadasiniz acaba