Gulfemsultan ben 13 haftalık hamileyim bugün kendi doktoruma gittim onaylamıyorum ssvd yi dedi 😢 bezmialemde doğum yapan arkadaşın doktorunu bilmiyorum ama şöyle söylemişti; muayenede hep erkek doktorlar oluyor ama doğuma kadın doktorlar geliyor dedi. Takibinde olduğu doktor yaptırmamış yani doğumunu ama ebeden hemşirelerden çok memnundu. Ben de napıcam bilmiyorum hem normal doğum çok istiyorum hem kendi doktorumu seviyorum ve güveniyorum ikilemde kaldım yine 🤷🏻♀️