Anne011 30.haftaya girmek üzereyim. odası hazır. ilk bebiş olunca eşim de ben de tüm aile de çok heyecanlı. dolabını şifonyerini ana kucağını beşiğini yatağını alıp odasını hazırladık. bebek arabası, reflü yatağı, hastane çıkışları, müslinleri, emzirme sutyenleri, göğüs pompası, göğüs ucu kremi, puset örtüsü ,emzik ,biberon ,otribebe burun şeyleri, şampuanı, bakım yağı, pişik kremi, tırnak makası gibi tüm bakom ürünlerini aldık . tokalarını bandanalarını bile aldım😂sanırım eksiği kalmadı. bi tek oto koltugunı almadık ilk aylar pusette olacağı için. iyiki de almışım şu an her şey iki katı olmuş durumda.