29+1haftalık oldum ama son iki haftadır o kadar ağırlaştı ki bu 3. Gebeliğim diğerlerinde böyle olmamıştım sanırım yada hatırlamıyorum mu anlamadım normalde gebeliği seviyorum içimde bir mucize gelişiyor diye ama bu sefer şimdiden çok yoruldum var mı benim gibi olanlar