Kızlar merhaba bugün 38+2 olduk Bebek hala makat geliş sizde doğum sancılarım gelir mi normal doğum gibi yoksa bebek ters olduğu için sancım gelmez mi ilk gebelik pek bilgim yok etrafımda da ters gebelik yaşayan olmamış birde son güne kadar döner diyorlar ama ben sanmıyorum döneceğini ve sezeryan da olmak istemiyorum 😕 ne yapacağımı bilmiyorum. Bu hafta nst ye girecem acaba doktor sezeryan için gün verir mi.