Gizemvencoglu amin çok teşekkür ederim sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi🙏🏼Evet zaten hiç bi belirti yoksa suni sancıyla normal doğum başlatılıyor canım benim hiç sancım açılmam yoktu mecbur suni sancı verildi, tarihi doktorum bayram tatilinde olacağı için öyle belirledik 17 ağustos cuma Doğum yaptım doktorum 10 günlük bi bayram tatilinde olucaktı nöbetçi doktorunda girmesini istemediğim için 39+4 te doğumum oldu