haticerabia45 ben de aksine doğru düzgün yemiyordum. Ramazanda oruç tuttum hatta hala öyle tosuncuk. :) Nasıl doğurcam diye düşünüyorum. Yani sakın ha kafaya falan takma, gayet normal, bizim nasıl bünyemiz belli ise onların da belli bazı bebek fit oluyor:) minyon oluyor, bazı bebek de tontik.