Mommynurse ben 24.de idari izne ayrildim hemsireyim 27.de idari izin iptal oldu gel çalış dediler gittim calistim 30a kadar. Gecen hafta 5 gun rapor aldim 3 gun de yillik izin yazdirip analik iznimi baslatcaktim. Bugun hastaneden aradilar idari izin geri getirildi diyorlar. Suan 31+2yim bu haftaya 5 gun idari izin verdiler yillik iznimi iptal ettiler. Haftaya da 32.hafta raporumu alip analik iznimi başlatacağım. Gerçekten psikolojim alt üst oldu lanet olsun iznine zamanında genelge iptalinde aciklama yapmayıp 30hazirana dek uzatıldı demek nasil bir sacmalik?! Gerçekten cok buyuk bir haksızlığa uğradığımızı düşünüyorum, hakkimi helal etmiyorum.