Japonannesi Benimde 4 buçuk yaşında bir oğlum var. 33 haftalık hamileyim nasipse bu bebeğimde erkek. Bende ilk başlarda kız hissediyordum, insan iki duyguyu da yaşamak, tatmak istiyor. Daha sonra hareketlerini hissetmeye başlayınca, oğlum oğlum diye sevmeye başlayınca tüm o kız hissediyorum demelerim geçti. Birde şöyle birşey var , çocuk sahibi olmak isteyipte , dünya para döken insanlar var. Çok şükür rabbim nasip etmis kız erkek ne farkeder❤ Sağlikla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah canım❤