Mrv135 Tubiiiiif o zaman bence tarama testlerini yaptırmaya gerek yok. Zaten detaylıda o kadar ayrıntılı inceliyorlar ki fiziksel olarak belli olan bir şey varsa ortaya çıkar. Tarama testlerinde olumsuz oran yüksek çıkıyor çoğu kişide. Ben o yüzden şüpheye düşmemek için yaptırmadım. İlla yaptırmak istiyorum derseniz maddi durumunuz da el veriyorsa fetal Dna yaptırın o daha iyi bence.
Pelinerkan3008 Benim doktorum kendisi dedi ense kalınlığı da burun kemiği de iyi ikili testi yaptırmaya gerek yok dedi
Esmk Tubiiiiif ben yaptırdım bunda da yaptıracağım çğnkü mesele müdahele edilmesi değil benim kendimi hazırlayıp donanımlı olmam.Doğumdan sonra bir anda karşılaşmak var bir de bilerek karşılaşmak var diye düşünüyorum
Tubiiiiif Esmk ben doktoruma bırakdım eyer deseydi yaptır diye yaptırdım ama tabi sizede saygı duyuyorum kim nasıl içi rahat ediyorsa öyle yapsın
teachersrn Tubiiiiif ben de yaptırmadım. Zaten çok güvenilir bir test değil, hatalı sonuç verebiliyor boşuna kendimi strese sokmak istemedim. Fetal dna düşünmüştüm, o da pahalı geldi onu da geçtim. Detaylı yaptıracağım inşallah.
Tubiiiiif Mrv135 bencede gerek yok sadece morel bozukluğundan başka birsey degil tabiki doktorunuz uygun görürse ama zaten size bırakıyorlar onunda yaptırcak gücüm yok canım ben kalbimi bozmucam Rabbim izniyle saglıklı birşekilde kucama alcam😊
1234momsss Tubiiiiif ilk hamileliğimde yaptırdım bunda yaptırmak istemediğimi söyledim sadece Detaylı ultrason düşünüyorum
leona98 Ben ilk çocuk diye ne deseler hemen yaptırıyorum ama çok gereksiz bir şey. Sanki insanların zaaflarından para kazanıyorlar gibime geliyor. Saçmalık
Tubiiiiif leona98 benim ilk ama yakınlarında duyduklarımdan sorna dedim yaptırmıcq hiç aklımda soruda kalmadı onları vercem parayı detaylıya veririm
Cnsllll Bende ikiliyi yaptırdım zaten anksiyetem var sonuçlara bakıp kendi kendime kötü teşhisi koydum doktor cevap verip normal diyene kadar kendimi yedim 3 lüyü yaptırmadım en güzeli detaylı
Mesudesrds Tubiiiiif bende yaptırmadım 3 ve 4 lu taramaları da yaptırmayacağız sadece detaylı yaptıracağım diğerinde de 6 ay çok yipranmistik eşimle ikimiz her gittiğimizde üzücü şeyler söylemişlerdi bu sefer üzülmek ve stres yapmamak için yaptırmayacağız inşallah sağlıklı Bi şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi iyi düşünelim iyi olsun inşallah
Mesudesrds Tubiiiiif 27 haftalık doğdu 12 gün sonrada vefat etti belirti bişey yoktu ayak baş parmakları ayrık demişlerdi bi o vardi diğerleri yoktu
Tubiiiiif Mesudesrds çok üzüldüm Rabbim bir daha yaşatmasın başın sağ olsun canım saglıklı alalım inşallah kucamıza bebeklerimizi🤲