Nesgul552 Günaydın arkadaşlar Düzce de olup Düzce üniversitesinde detaylı ulturosana girenler var mı aranız da
Melegimin_annesi Nesgul552 bende Düzcede yaşıyorum devlet hastanesine gidiyorum doktorum detaylı ultrason için üniversiteye yolladı daha sıra almadım aradım 1 hafta sonra arayın dediler diğer hastanelerden pek memnun kalan yokmuş ama bende kararsız kaldım
Nesgul552 RaYaRY Fikret Gökhan galiba adı ben Bolu’dan gelicem inşaallah doktorum oraya gönderdi ama gdem bazı kişiler soğuk donuk pek birşey anlatmıyor falan dedi birde kaçıncı haftanda girdin 22 ve sonrasına sıra bak dedi benim doktor
Nesgul552 RaYaRY merhaba siz Düzce’de Fikret hocaya detaylıya gitmiştiniz yA yanınıza biri girebiliyor mu yoksa ilk siz sonrasında mı eşinizi alıyorlar acaba
Nesgul552 Melegimin_annesi Haziran randevuları açılmamış daha ondan bana da öyle denildi mayısın son günleri açılır muhtemelen
Nesgul552 Melegimin_annesi farketmiyor heralde çnkü benim kuzenim yemekhanesinde müdür dü orada 4 sene o söyledi bana da yarı özel yarı devletmiş üniversite o yüzdende ücretli demişti