NOG_06 Kızlar dün post açtım pek yazan olmadı, şimdi bu markayı gördüm baya satılan bi marka aranızda kullanan varmı?
benimmdunyamm NOG_06 set halinde 1400 kusure aldım yarın elime ulaşacak herkes çok memnun kalmış hemde pusetle çantayla falan uygun geldi bakalım yarın nasıl gelecek
Moco_44 NOG_06 Bende aldım arabasını herkez memnun. İnşallah bende memnun kalırım. Ama güzel yani modeli flan diğer markalara göre
Acemi_annee1 NOG_06 son zamanlarda çok tutuldu ama satanlar tentelerinin çokta sağlam olmadığını söylüyor bu markanın bebek arabası için. Piyasaya göre fiyatı makul ama
NOG_06 benimmdunyamm Bende şimdi tam onlara bakıyorum baya alınmış fiyat performansı da çok iyi bakalım artık kafama yattı
NOG_06 Moco_44 Evet çok güzel bende çok beğendim bakalım artık ama olympus mu active mi yoksa esse modelini mi alsam bilemedim sizler hangi modeli aldınız? 🌸 Tgcbyrm benimmdunyamm
benimmdunyamm NOG_06 al canım aman ne kadar kötü olabilir ki ben 1489 sipariş verdim şimdi baktım 1689 olmuş
NOG_06 benimmdunyamm pahalı markalara da baktım değmezler yani o paraya ama bı marka baya hoşuma gitti kullanışlıya benziyor
Moco_44 NOG_06 Vallaha bilmiyorum 😅 Ben gittim baktım bu dedim aldım😁 Deri modeli vardı hoşuma gitmedi bardaklı ve bardaksız keten olarak 3 modeli mevcut gri keten bardaklı modelini Aldım.
NOG_06 Acemi_annee1 sağlam değilse yorumları o kadar iyi olmazdı diye düşünüyorum bilemedim mesela baby plusa baktım pahalıydı o biraz ona da çoğu kişi tekerleri sıkıntılı yazmış hepsi dört dörtlük değil galiba 🤷🏻♀️
Acemi_annee1 NOG_06 ürünün sıkıntıları ilk basta değil uzun süreli kullanımda ortaya çıkıyor zaten. Satan kişiler bizzat söylemişti tente sorununu bende o yüzden paylaştım burada almak isteyen olursa incelesin diyerek
Limonzeytin NOG_06 Ben aldım aradğm özellik ve model civilden indirimden almştım. Ağsts sonu naspse kullanıcaz😊 box travel modelini aldım tavsıye ederim
NOG_06 Tgcbyrm Bende karar verdim esse modelini alıcam diğer modellerde çok güzel ama bu model çok hoşuma gitti inşallah geldiğin de de göründüğü gibi olur 🌸