Boncugummmm 40 dan sonra sizleride muayneye çagırdılar mı alttan muayne mi oluyoruz ?yoksa amalıyat yerımize mı bakıyolar bnm bıraz kırkımı geçti ama dha bgun arayıp randewu alıcam
gizemcelen9 Boncugummmm alttan muayene edilmiyor canım karından bakılıyor rahim yerine gelmiş mi falan diye dikiş yeri bakılıyor
3oglanannesi Boncugummmm ilk 1 haftada gitmiştim ultrason şa dikiş yerinden içeri rahme baktı 50 günlük gittim yine ultrason la baktı hiç alttan bakmadı ama simir testi yapanlar varmış
Boncugummmm 3oglanannesi Hım anladm teskkur edrım 🌺 eger alttan bakarsalar smir alırlarsa wermek istyorum bnde
3oglanannesi Boncugummmm ben doğum yapalı 6 seneyi geçti o zaman zorunlu değildi bence isteğe bağlıydı şuan herkesten alıyorlarmış diye duydum