Kızlar dün post açmıştım gerçi yazan olmadı ama 😂 29+4üz kahverengi leke oldu bende acilden giriş yaptım hemen bebek iyi şükür 1500 kilo olmuş . Doktor polip gördüğünü söyledi zararı olmaz şu an için. Lekelenmemin sebebi o olabilir dedi . Nstye falan girdim sancıda çıkmadı şükür ve çatı muayenesi de yaptılar biraz bağırdım 😂😂🙈🙈 Allahım sağlıkla gelsin kuzucuklar benimki beni çok korkutuyor öncelik duam biran önce kucağıma almak ❤️❤️🥹