Mucizemiizz Kizlar selam 31. Haftanin sonlarina dogru yaklasiyoruz doktorum haziran sonu dogum olabilir dedi hastane cantasini hazirliyorum kucuk hurclar yapip bavula koyucam ama kapali kalicagi için koku falan yapar mi bilemedim,fikrinize ihtiyacim var…🙏
Elfs Mucizemiizz bir şey olmaz hazır dursun büyük rahatlık insanın kafası rahatlıyor. Ben bebeğikileri 32 de koydum kendiminkileri 35 de mi ne koydum o arada içim içimi yedi zaten 32 de doğum çantanız hazır olsun diyorlar ne olur ne olmaz.