Serapdrmz Ikili test sonucunda düşük risk cikmis doktorun diyisine gore her hamile de oyle ciktigini normal oldugunu yine istersem sivi alabiliceklerini soyledi zaten ne gelirse kabulum ama yinede cok uzuluyorum dusuk risk cikmasi normalmi
aslansmommm Serapdrmz düşük risk kötü bişey demek değil ki ben ikili ve üçlü yaptırdım ikiside düşük risk çıktı içiniz rahat değilse fetal dna ya da amniyosentez yaptırın
benimmdunyamm Serapdrmz benimde düşük risk çıktı arkadaşımın da gorumcemin de hiç bir sıkıntı yok şükür düşük risk zaten 7187 kadından 7186 kadında normal gebelik görünmüş oluyor yani aşırı düşük bir risk zaten detaylıya gireceksin orada da bakıyorlar ben daha hiç risk çıkmadı diyen görmedim zaten
Ekonomist28- Serapdrmz canım düşük risk kotu bir şey demek değil. Benim de öyle çıktı. Sadece yaş faktörü olarak. Bebeğinizin ense kalınlığı normal burun kemeği de görünüyorsa sıkıntı yoktur çok şükür.. Benim yaşım 30 oradan düşük risk çıktı. Oda zaten 30 yas üzeri bütün kadınlarda öyle cikiyormus. Yas ilerledikçe risk arttığı için. İçini ferah tut..
Esrasenturk8 Serapdrmz benim 1/199 cıkmıştı sıvı alalım dedi yaptırmadım. Öncesinde cunku bu testlerin hata payının yüksek olduğunu biliyodum. Detaylıya girdim bi kaç kere. Kuzenime doğana kadar down sendromlu dediler şuan gayet iyi. Benim bebeğim için de olabilir sıvı aldır dedi suan kucağımda bi sıkıntımız yok :) doktor bu bilgiyi size verip kağıt imzalatmak zorunda yaptırıp yaptırmamak size kalmış. Bizde durum böyleydi
Emedko Serapdrmz Düşük risk demek bir sorun yok demek . Yüksek risk çıksaydı o zaman problem var demekti cnm .