İsim yapmış doktorlar evet çok yoğun oluyor ve hızlı hızlı bakıp bitiyor ben en son Altınkoza Hasan ipekte karar kıldım aşırı memnunum ve benim kaprisimi çekiyor aklımda asla soru işareti kalmıyor birde birkaç defa Hakan kalaycıya gittim hem detaylıya hem normal muayeneye için gitmiştim