35 haftalık gebeyim bebeğim aşagıda 31 ci haftadan beri baskı yapıyor ama açılmam vs yok bu aralar da çok sıklaştı regl sancısı gibi sancılarım var ve geçmiyor hani düzenli bi şeklinde artmıyor ama geçmiyor da acaba üşüttüm falan mı diye düşünmeye başladım doktora gitmeli miyim🙄