Benimde 2ci gebeliğim yabi 18 den sonra daha belirgin hissetmeye başladım şimdi 20 yim daha net hissediyorum ama küçük oğlum bar gün içinde sürekli ayakta olduğum için anlamıyorum yemek yerken oturduğumda uzandığımda gece yatarken bu zamanlarda uyanıksa belli ediyor kendini kontrolde sorun yoksa endişe etme eli kulağındadır bence canım