Oznurrf merhaba benim de bebeğim küvözde 36 gün oldu 32. Hafta doğdu. Erken doğmasının yanında Anne karnında oksijensiz kalmış sebebi bilinmiyor bebek hareketlerinde eksiklik hissettiğimiz için hastaneye başvurduk yatışım yapıldı ve 48 saat sonra acil sezeryana alındım ciğer geliştirici yapılmıştı çok şükür. Yalnız doğduğunda mormuş ve çoklu organ yetmezliği ile doğdu bize ilk on gün hayati riski yüksek dediler çok zor günlerdi. Böbrek karaciğer zor toparladı..çok şükür ki şuan iyi hepsi geçti. şu an hiçbir makineye bağlı değil anne sütü içiyor ama sonda ile. Geçen hafta beni emmeyi denettiler ancak çok hızlı yoruldu o yüzden şimdilik ara verildi bu hafta sonuna doğru tekrar denenecek eğer kilo almaya devam ederse taburculuk yakın gibi görünüyor inşallah bir aksilik olmazsa…sizin hikayeniz öykünüz nasıl? tüm bebekler sağlıkla anne babalarının kucaklarına hemen gelirler inşallah..