Cigdem59 Toygun bey reyap ta. Ben kontrollerime hep ona gidiyorum. Güleryüzlü bilgili bir doktor. Benim detaylı ultrasonum çok kısa sürmüştü Toygun beyde. 7 dk falandı. Ama bebeğin pozisyonundan dı herhalde.normal muayene esnasında yaptığı için ekstra ücret almıyor. 85 tl ödüyoruz.. Sonra istanbulda bir prof perinatolaga gittim. Ondada 15 dk sürdü zaten. ikiside aynı şeyleri söyledi. Bence imkanın varsa bir perinatolog a yaptır