Kızlar 10 lu isimli takım yaptırdım hemşireye ilk zıbın mı vereyim yoksa alt üst takım mı vereyim karar veremedim bi de zıbın verirsem içine kısa kollu zıbın çorap falan vermem gerekiyor mu doğumum haziran ortasına denk geliyo ama yenidoğanlar çok üşüyor diyolar tecrübeli anneler fikir verirmisiniz?