Ecem-54 32 haftalığım ve tahminim kalp şeklinde o yüzden çocuk tek tarafta duruyor ve benı çok rahatsız edıyor doktorum duruşundan dolayı sezeryan diyor , Kalp şeklınde rahımı olup normal doğuran varmı acabaaa ???