Extreme34 Doktor prematürelik geçene kadar dışarı çıkartma,eve kimse alma dedi kontrolde.Belli bir gün sayısı mı olmalı veya belli bir kiloya gelince mi?Sormayı unutmusum doktora,diğer kontrolümüz de 40 ımız çıkınca.
3oglanannesi Extreme34 bunun kriteri yok kendi doğması gereken zamanda doğan bebeklerin boy kilosuna erişmesi fiziksel ve zihinsel olarak ta yakalaması gerek bu yıllar da alabilir prematüre lik seviyesine bağlı dışarı çıkarmak için kendini toplasın biraz kilo alsın yeter bağışıklık ları çok düşük hatta yok gibi bişey oluyor virüs te var dr ondan demiştir
_akalin3 Extreme34 gelişimden kastınız eger kılo boy ise sadece premature sayılmaz ama genel olarak cıger fılan da gerıyse siz ortlama 2-3 ay dısarı cıkarmamaya calısın 26 haftalık dogdu oglum avm yuzunu 1.5 yıl sonra gordu
Extreme34 _akalin3 1950 gr 43 cm doğdu.2400 gr olunca taburcu olduk,doğduğunda solunum sikintisi vardı.İste ben de anlamıyorum neyi baz alicaz.Netten baktım biraz ama açıklama bulamadım.Siz de zor zamanlardan geçmişsiniz çok geçmiş olsun 🤲🙏
Perayl _akalin3 avm değil zaten ancak acıkhavaya çıkartılabilir temiz hava güneşli havada sıkıntı olmaz gene de dr a danışılmalı. Avm veya kapalı ortamlar bizim için bile zararlı
Extreme34 3oglanannesi net bir kriter yok yani doğru anladım değil mi?Özellikle kalabalık alanlara girmesin dedi,mikrop açısından.
3oglanannesi Extreme34 evet kesinlikle ben çocuklar 5 6 aylık olup ta biraz büyüyene kadar eve misafir bile almadım ki 6 sene önce bide virüs var şuan daha da risk ilk kış ful hasta oldular ikinci kış bi tık daha iyiydi bağışıklık yıllar içinde oluşuyor malesef bşz ileri prematüreydik tabi oda bi faktör
Extreme34 Perayl 5-10 dk kadar temiz havaya çıkarmak istiyorum ben de.Iyice sersem oldum hamileliğin son 8 haftası da hep yatarak geçti😓