3babymom Mommyandbaby bana kalsa Zeynep neden derseniz hiç bir zaman modası da gecmedi hem yaşlıya yakisiyor hem gence hem çocuğa çok güzel kibae bı ısim diğerleri herkes koyunca her yerde insan karşılaşıyor artık siradan oluyor ama zeynepte nedense olmuyor yine de siz bilirsiniz 🌸
Mommyandbaby 3babymom 3babymom bence de ben de sizin gibi düşünüyorum. Biraz farklı olsun diye Erva yı da ekledik yanına . Bu kararsizlık bemi bitirecek 😄🤦🏻♀️
3babymom Mommyandbaby evet güzel dusunmussunuz zeynebin yanına bir isim olursa da yakışır smdiden Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah kimsenin emeğini boşa cikarmasin ben de isim konusunda düşünüyorum karasizim 🌸 çok zor ya milyonlarca isimden bir tane secmek 🙈🤦🌸
Mommyandbaby 3babymom 3babymom amiiin sizinki de ve cümlemizinki sağ salim doğsun inşallah 😇 gerçekten öyle 2 ayımız kaldı ve hala yavrumun adını seçemedik 😄 karar veremedikçe de başka isimler türemeye ve kafalar hepten karışmaya başlıyor 😄
Eskaoz Zeynep anlamı babasının süsü demek ve gerçekten babalarına düşkün oluyorlar Hz Zeynep gibi olsun niyetiyle koyarsanız savaşçı hakkını savunan kendini ezdirmeyen özgüvenli sosyal bir birey oluyorlar Zeynep erva da güzel ❤️
Eslem_1 [silindi] lütfen duru olsun 🎀 gayet güzel bir isim seçmişsiniz o kadar çok Umay var ki.. ayrıca erkek çağırıştırıyor Umay bana nedense 😌
Ayseport Mommyandbaby defne tabi ki hele duru yu hiç düşünmem ben olsam son 3 sene 3 kızdan biri duru
Ayseport Ayseport bn öle dedim die defne de çok diolar defne bi 10 yıl öncenn versiyonunda çoktu şimdi ise duru doğa lina mila alin hep bunlar hiç değişik yok