Merhaba kızlar
Bir tane dünya tatlısı kızım var ikincimin kız erkek olması hiç önemli değil zira kız anası olmaya alıştım.. Fakat bebek rahme düştü düşeli hep erkek hissettim. Kızımın burnunda morluk vardı herkes arkası erkek dedi. Çin ve Rus takvimi de erkek dedi kızımda tutmuştu. Onun dışında kızımda eksi aserdim bunda tatlı yedim bol bol. Başkaa kızımda mide bulantısı daha azdı bunda mahvetti bu gebelik daha zor geçti hala koku hassasiyetim var kızımda bu ayda çalışmaya bile başladım çevremdr herkes erkek dedi bizde deli gibi erkeğe alıştık
Nyse 13+6 da özel Dr um %100 kız dedi hahahah şaşırdım ama Çook mutlu oldum çünkü aynı cinsiyetten olmaları kardeşler için çok harika idi ve benm. Kız kardeşim yoktu yalnızdım sevindim
16 da devlet kıza benzettim dedi.. Bence de artık kız ama ısrarla hissim niye erkek diyor bilemiyorum hani erkek bebek istesem onun hissi dicem oda değil benim için sağlıklı olması önemli.. Çarşamba günü 20+1 de ayrıntılı usg M var değişirse yazarım
Hepimize mutlu hamilelikler 😊