Merhaba arkadaşlar ben şuan çalışıyorum be 33. Haftalık hamileyim. Doğum yaptıktan sonra yapılan ödenekle ilgili merak ettiklerim var. Doğum yaptıktan sonra bu sene ödenecek olan tutar 12 bin küsür diyolar ben miktarından çok nasıl ödeme yapıldığını merak ediyorum. Yani kimisi diyorki doğum parası değil iş yerinde raporlu olduuğn günlerin parası diyor istersen her ay maaş gibi yatar (o da raporlu günler için maaşının yarısı olarak) istersen toplu olarak alırsın diyor kimisi de bu doğum yapan kadınlara verilen ayrı bir para diyor. Çalışmayanlara da belli bir ücret ödeniyormuş sanırım. Açıkçası tam anlayamadım kimse de net bilgi vermiyor aranızda tecrübe etmiş çalışan biri var mı? Bunun için bizim bir yere başvurmamız gerekiyor mu? Şimdiden teşekkür ediyorum 🌸