Sinaninkarisi Enox kullanırken normal doğuran var mı birde 24haftadan sonra karnınızdan iğne yapabildiniz mi ?
Cicilibicili Sinaninkarisi evet ben iğne kullandım doğuma kadar, karnımdan vuruldum hep ve normal doğum yaptım
bussraozturk Sinaninkarisi ben covitten dolayı 10 gün vurundum. 31. Haftamdaydı göbekten vuruluyordum. Ama doğum için bi şey diyemicem çünkü hem daha doğum yapmadım hemde covitten dolayı sadece 10 gün vuruldum
Elifoz28 Sinaninkarisi merhaba ben göbekten vurmıyorum artık ilac geri çıkıyor 27 haftalık hamileyim kolumdan vuruyorum doktorum öyle söyledi bir problem olmuyor
Sinaninkarisi Cicilibicili peki bebeğe zararı olur mu derinin altında giderek geriliyor ilaç derinin altında kalıyor dağılmıyor
Cicilibicili Sinaninkarisi en rahat göbekten vuruluyor bence. Eti sıkıştırarak yapmayın beze o yüzden oluyodur. Hafif kavrayıp yavaşça enjekte edin