Tatlikiz Gebeyim ve vajinamda sislik ve kararma var nasil gecirebilirim normal dogal yollarla sizde agni sorunu yasayan var mi
Elif2307 Tatlikiz bende aynı sekilim doktor bunlar ödem doğumdan sonra hepsi gecicek dedi insallah ama genital bölgem çok karardi🙄
EmelBG Tatlikiz Arkadaşların dediği gibi mantar olabilir şişlik yapıyor acayip derecede .Yeni evlendiğimde olmuştu benim şok olmuştum .Kararma hormonlardan oluyor koltukları özelbölgede göğüslerde felan Doğumdan sonra yavaş yavaş geçiyormuş sonra 💫
Tatlikiz Ya daha dogrusu hafif kasinma var ve ayiptir soylemesi yanaklardan bitanesinde kabarma gibi sislik var doktora gorunmeyede cekiniyotum acikcasi😣😥🤐🤐😫
mucizemizibekliyoruzz Tatlikiz belki mantar gibi bişey olabilir o yüzden dedim. Sağlıkla ilgili hiçbir şeyden çekinmenize gerek yok doktorlardan😊
Tatlikiz mucizemizibekliyoruzz peki doktora bu konuyu nasil izah edebilirim yani soyleyebilirim kapali sekilde😣😣😓😓
mucizemizibekliyoruzz Tatlikiz özel bölgemde yada genital bölgemde kaşınma kararma ve sanki biraz şişlik var neden olabilir acaba derseniz zaten gelin bi muayene edelim der bakar muhtemelen. Sonrasında da gerekli ilaçları vs. Yazar
EmelBG Tatlikiz Şişlik için krem felan verir illaki .Hamilelik bitene kadar mantarla yaşanmaz sanmıyorum canım illaki vardır bi çağresi .