Zeyneb_44 Arkadaşlar merhaba 21 haftalık hamileyim çatı ağrım var tam olarak çatı ağrısı mı onuda bilmiyorum rahimin iç kısmındaki kemikler ağrıyor sanki özellikle geceleri yatarken sabah kalktığımda ağrı çoğalmış oluyor sonra gün içinde geçiyor böyle bir durum yaşayan var mı?
Baby0687 Zeyneb_44 Merhaba, bende de o haftalar civarı oldu. Doktorumla paylaştım, rahim büyüyor normal dedi. Egzersiz, yürüyüş, esneme pilates vb şeyler rahatlatır. Ara ara olur, ara ara geçer. Gece yatakta sağa sola dönmeyi etkiler. Bende böyle olmuştu.
CenKayNur Zeyneb_44 27+4üm aynı şikayetler bende de var 1 hafta oluyor neredeyse gitgide de artıyor gece uyurken sağa sola dönerken yürüdüğüm sırada bayaa ağrım oluyor
2kizannesi_07 Benimde 24. Haftamda başlamıştı o kadar kötüydü ki sabah yataktan kalkmak işkence gibi oluyordu şuan 30. Haftamdayim sağlık ocağında yaptirdigim kan tahlilinde magnesyumum düşük çıktı ebe magnesy kullanmamı söyledi magnezyumu içtiğim ilk gün ağrılarım yok oldu nerdeyse 4 gündür kullanıyorum o kadar rahatım ki sizde doktorunuzla konusp kullanın isterseniz
Zeyneb_44 2kizannesi_07 teşekkür ederim bende yarın gideceğim tahlil vermeye inşallah doktora da söyleyeyim