İlk gebeliğimde çok fazlaydı, şimdide var gece yatınca veya uzanınca oluyor çok rahatsıs edici. İlk doktoruma bu durumdan bahsetmedim nasıl izah edebilirim diye. Sonra dayanılmaycak gibi olunca söyledim ve bu sendrom olduğunu söyledi. Doğumdan sonra geçeceğini söylemişti ve geçti🙏🏼