Yasemininannesi bende aynı durumu yaşadım canım benim hiç açılmam yoktu ama belki senin suniyle açılman olur inş olur korkulacak bişey yok abarttıkları kadar kötü bişey değil suni sancı bu gibi durumlarda %60 sezeryan oluyor ama 😞 benim 8 saatlik suni sancıdan sonra 1 cm açılmam oldu mecburi sezeryan oldum ondada korkacak bişey yok sonrasında 3 gün canın yanıyor hepsi geçiyor sonra