kahvesever__ Reyhan35 rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏 kolay bir şekilde doğursun canım oğlum hiç uyumuyor ayaktayız ikimizde
Reyhan35 kahvesever__ inşallah canım teşekkür ederim Allah sana da kolaylık versin uykusuzluk çok kötü ya inşallah uyur oğlun 🙏🥰
kahvesever__ Reyhan35 aynen çok kötü en sevdiğim şey uyumak şuan oğlum hiç birşekilde uyumuyor sürekli ağlıyor huysuz
Tugceonur Reyhan35 14 aylık bir kızım var saolsun hiç uyumuyor kalkmış oyun oynuyoruz birde gebeyim üzerine o kadar halsizim ki
Askiletotomsu Kbrra lansor içtim ben Ben üç ay çektim… En son yalvar yakar lansor yazdı da o gün bugündür rahatım
Askiletotomsu Kbrra gaviscon veya rennie Veya yeşil elma süt Bunlardan hiç biri bana üç ay çare olamadılar Çok çektim agliyordum artik
Reyhan35 alparslaninannesiii doğsunda uykusuzluğa razıyım en azından çocuğumla ilgilenip uykusuz kalcam böyle ağrılardan uykusuz kalmak daha kötü ya 🤦🏻♀️