37+6 haftalık olduk çarşamba kontrole gitcem geçen çarşamba gitmiştim doktor bişi demedi muayene yapmadı daha yerine yerleşmiş aşağı inmemiş ama dedi. Dün akşam baya misafirim vardı biraz yoruldum. Bugün de hep yattım abartısız hiç bişi yapmadım. Bu akşamdan beri belim sürekli ağrıyor adet ağrısından biraz fazla ama sürekli bi ağrı. Arada da kasıklarım karnım ağrıyor ama takip edemiyorum giderek şiddetlenen düzenli bi ağrı değil nişan falan da yok ortada. Bebek de bi tarafa toplanıp sertleşiyor bu da kasılma mı oluyor 🙈 doğuruyo muyum ben doğum mu yaklaşıyor korkuyorum