fatmaesra benimde son 8 inşallah… 2 hafta önden gidiyor 4 kg üzerinde doğacak büyük ihtimalle… İlk doğumumda kiloluydu oğlum 4360 doğdu normal doğum. Sırf sezeryan yapmasınlar diye devlette doğum yapmıştım. İyiki devlette doğurmuşum. Özelde hiç uğraşmıyorlar 4 kg üzeri ile… Özelde takip ettirip devlette doğurdum. Yine öyle yapıyorum. 37+2 de kontrole gittim. Doktor seni haftaya doğurtalım dedi bebek iri 4 kg geçmesin dedi. Kayınvalidem, annem çocuğa dokındurtma ne zaman gelmek isterse o zaman gelsin diyorlar. Ki haklılar. Benim 2. Doğumum olucak inşallah hayırlı zamanda gelsinler