pinarrr Dryoz bir bardak ılık suya yarım limon sıkıp 1 tatlı kaşığı da bal ekleyip içebilirsin iyi geliyo soğuk algınlığına
Denizkizi Dryoz 27+1 deyız canm gecen gun mıdem cok kotu bulanıyordu ust uste 2 defa kusunca 2 buyuk fıncan ıctım ben ..
EstAr10 Dryoz ilk üç ay o kadar çok içtim ki, nerdeyse başka bişey almıyordu midem. Benim doktorum bir sakıncası Yok demişti
Sinemiraz Bende içtim ki düşük riskim vardı progesteron kullanırken içtim hamileliğim ilk haftalarıydı 7. Haftasıydı sanırım . Mide bulantılarım çok kötüydü içtim iyi de geldi .